اپلیکیشن اندروییدی گنج یابی

برتامه حاوی اطلاعات

 

نسخه ها

مومیایی

علایم و نشانه ها

فلزیاب

اماکن

قبور

سکه هاش


خرید و دانلود اپلیکیشن اندروییدی گنج یابی

اقدام پژوهی بهبود انضباط دانش آموزان

دانلود اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم .

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 30

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده

«مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله»

(به گفته ی معلم ریاضی )

شواهد 1

از زبان دبیر زبان انگلیسی :

تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی

یافته های علمی

پیشینه تحقیق:

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:

به شرح ذیل:

تفسیر:

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:

گردآوری شواهد 2:

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:

ارائه راه حل های پیشنهادی وبررسی راه حل ها

منابع

 

چکیده

اینجانب ………….. دارای مدرک ………………، معاون آموزشی مدرسه ………. شهرستان ……… ، دارای …………… سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم . شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچ‌وقت از بنده‌اش دریغ نمی‌ورزد و افتخار می‌کنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی باشم و نور دانش و توانایی را در این دانش‌آموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم.

با نام و یاد یگانه ایزد توانا از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام و از آنجایی که رشته مورد تدریسم نیز دینی وعربی است که خود اخلاق و تربیت سرلوحه کارش می باشد و از جهت دیگر دانش آموزان کلاس دوم سال تحصیلی ... را از این نظر ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله تقلب در کلاس، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . در بین این دانش آموزان دیده می شد، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم از جمله تهیه تعدادی عکس از وضع نامطلوب و مطلوب کلاس، گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر دانش آموزان در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، رفتن به اردو همراه با بچه ها در جهت رفع مشکل، تشکیل جلسه شورای اولیاء و مربیان این کلاس و کمک گرفتن از والدین این بچه ها. و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم و متأسفانه آن تغییر شگرف حاصل نشد اما تغییرات نسبی بدست آمد.



خرید و دانلود اقدام پژوهی بهبود انضباط دانش آموزان

شناسایی و الویت بندی بسته¬های (تور) مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی

چکیده

در این تحقیق به بررسی و شناخت عوامل تاثیرگذار در انتخاب بسته ­های مسافرتی توسط مسافر می­ پردازیم. ابتدا با توجه به شناخت بازار موجود و شیوه فعالیت فعلی دفاتر خدمات مسافرتی و با توجه به شناخت رفتار مسافرین و گردشگران مدلی برای انتخاب بسته ­های مسافرتی تهیه می­ کنیم. سپس پرسشنامه ای تهیه شده و با توجه به نتایج بدست آمده، ضرایب وزنی بردارهای مقایسه ای را بدست می آوریم. همچنین با استفاده از روش ANP و انتخاب چند گزینه انتخاب اقدام به حل مدل می کنیم. لازم به ذکر است که ضرایب بردارهای مقایسه ای برای گزینه­ های انتخاب را با پرسشنامه ای جداگانه و با توجه به نظر افراد خبره به دست می­ آوریم. در نهایت نتایج به دست آمده از نرم افزار را با نتایج واقعی فروش برای یک دوره یکساله یکی از دفاتر خدمات مسافرتی مقایسه کرده و تشابهات و تفاوت­های موجود در نتایج را تحلیل می­نماییم.

واژگان کلیدی: بسته ­های مسافرتی، بازاریابی و فرآیند تحلیل شبکه ­ای

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق

1-1مقدمه............................................................................................................................. 2

1-2هدف تحقیق................................................................................................................... 4

1-3ضرورت و اهمیت تحقیق................................................................................................ 4

1-4سوال تحقیق................................................................................................................... 4

1-5مفروضات...................................................................................................................... 5

1-6کلمات کلیدی و تعاریف مربوط...................................................................................... 5

1-7قلمرو موضوعی،مکانی و زمانی....................................................................................... 6

1-7-1 قلمرو زمانی.............................................................................................................. 6

1-7-2 قلمرو مکانی............................................................................................................. 7

1-7-3 قلمرو موضوعی......................................................................................................... 7

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 تاریخچه­ی خدمات مسافرتی.......................................................................................... 9

2-2 تصمیم گیری چندمعیاره(MCDM)............................................................................... 10

2-2-1 مدل های جبرانی...................................................................................................... 10

2-2-1-1 AHP................................................................................................................. 11

2-2-1-2 Fuzzy AHP..................................................................................................... 11

2-2-1-3 ANP................................................................................................................. 11

2-2-1-4 SAW................................................................................................................ 12

2-2-1-5 LINMAP ........................................................................................................ 12

2-2-1-6 TOPSIS .......................................................................................................... 12

2-2-1-7 VIKOR............................................................................................................ 13

2-2-1-8 ELECTRE...................................................................................................... 13

2-2-1-9 PROMETHEE............................................................................................... 13

2-2-1-10 SMART........................................................................................................ 14

2-2-1-11 REGIME....................................................................................................... 14

2-2-1-12 SIR................................................................................................................. 14

2-2-1-13 EVAMIX...................................................................................................... 15

2-2-2 مدل های غیر جبرانی................................................................................................ 15

2-2-3 مدل هایی که در مرز جبرانی و غیرجبرانی قرار می گیرند........................................... 16

2-2-3-1 PERMUTATION......................................................................................... 16

2-2-3-2 QUALIFLEX................................................................................................ 16

2-3 مرور ادبیاتی و کارهای مرتبط در داخل و خارج............................................................ 16

فصل سوم: روش تحقیق

3-1 تعریف دقیق مسأله........................................................................................................ 19

3-2 فلوچارت اجرای کار و شرح آن.................................................................................... 19

3-2-1 تهیه مدل.................................................................................................................. 19

3-2-2 انتخاب گزینه­های انتخاب......................................................................................... 22

3-3 شرح روش مورد استفاده برای اولویت بندی.................................................................. 23

3-3-1 پرسشنامه................................................................................................................. 24

3-3-2 نظرات افراد خبره..................................................................................................... 34

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ­ها

4-1 مقدمه........................................................................................................................... 39

4-1-1 ساخت مدل و پیکربندی........................................................................................... 39

4-1-2 تشکیل ماتریس­های مقایسه زوجی و محاسبه بردارهای وزن........................................ 39

4-1-3 تشکیل سوپرماتریس................................................................................................. 40

4-1-4 محاسبه توزیع ماندار سوپرماتریس وزن­دار شده.......................................................... 40

4-1-5 نرمال کردن وزن­های به دست آمده............................................................................ 40

4-1-6 انتخاب گزینه برتر.................................................................................................... 41

4-2 شرح فرآیند انجام شده توسط نرم­افزار........................................................................... 41

فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات

5-1 مقدمه و خلاصه تحقیق................................................................................................. 49

5-2 نتیجه گیری.................................................................................................................. 50

5-3 محدودیت­های تحقیق................................................................................................... 53

5-4 پیشنهادات برای تحقیقات آتی....................................................................................... 54

پیوست

پرسشنامه............................................................................................................................. 56

منابع و مآخذ

منابع فارسی......................................................................................................................... 60

منابع لاتین........................................................................................................................... 61

فهرست جداول

جدول3-1.ضرایب وزندار عوامل موثر در انتخاب مقصد........................................................ 31

جدول 3-2.ضرایب وزندار عوامل موثر در انتخاب هتل......................................................... 32

جدول3-3.ضرایب وزندار عوامل موثر در انتخاب خدمات..................................................... 33

جدول3-4.ضرایب وزندار تاثیر مستقیم هرکدام از عوامل روی گزینه های انتخاب مقصد......... 34

جدول3-5.ضرایب وزندار تاثیر مستقیم هرکدام از عوامل روی گزینه های انتخاب هتل............ 35

جدول3-6.ضرایب وزندار تاثیر مستقیم هرکدام از عوامل روی گزینه های انتخاب خدمات....... 36

 

فهرست تصاویر و نمودارها

شکل3-1. مدل ارائه شده برای انتخاب بسته مسافرتی............................................................. 21

شکل3-2. مقایسه سنی افراد شرکت کننده در پرسشنامه......................................................... 24

شکل3-3. مقایسه جنسیتی افراد شرکت کننده در پرسشنامه.................................................... 25

شکل3-4. مقایسه وضعیت تاهل افراد شرکت کننده در پرسشنامه............................................ 26

شکل3-5. مقایسه وضعیت درآمدی افراد شرکت کننده در پرسشنامه....................................... 27

شکل3-6. مقایسه وضعیت تحصیلات افراد شرکت کننده در پرسشنامه.................................... 28

شکل3-7. وضعیت تجربه افراد شرکت کننده در پرسشنامه در استفاده از بسته­های مسافرتی...... 29

شکل4-1.مدل انتخاب مقصد وارد شده در نرم افزار Super Decision............................................ 42

شکل4-2. نتیجه اولویت انتخاب مقصد توسط نرم افزار.......................................................... 43

شکل4-3.مدل انتخاب هتل وارد شده در نرم افزار Super Decision................................................ 44

شکل4-4. نتیجه اولویت انتخاب هتل توسط نرم افزار............................................................. 45

شکل4-5.مدل انتخاب نوع خدمات وارد شده در نرم افزار Super Decision............................... 46

شکل4-6. نتیجه اولویت انتخاب نوع خدمات توسط نرم افزار................................................. 47

شکل 5-1. مقایسه آمار فروش مربوط به سه گزینه مقصد....................................................... 51

شکل 5-2. مقایسه آمار فروش مربوط به سه گزینه نوع هت.................................................... 52


خرید و دانلود شناسایی و الویت بندی بسته¬های (تور) مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی