Jane Horan, Marty Seldman
برتامه حاوی اطلاعات
نسخه ها
مومیایی
علایم و نشانه ها
فلزیاب
اماکن
قبور
سکه هاش
دانلود اقدام پژوهی چگونه وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشیدم .
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 30
فهرست مطالب
چکیده
«مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله»
(به گفته ی معلم ریاضی )
شواهد 1
از زبان دبیر زبان انگلیسی :
تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی
یافته های علمی
پیشینه تحقیق:
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها:
به شرح ذیل:
تفسیر:
اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:
گردآوری شواهد 2:
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار:
ارائه راه حل های پیشنهادی وبررسی راه حل ها
منابع
چکیده
اینجانب ………….. دارای مدرک ………………، معاون آموزشی مدرسه ………. شهرستان ……… ، دارای …………… سابقه خدمت در آموزش وپرورش هستم . شاکر خداوند مهربانی هستم که لطفش را هیچوقت از بندهاش دریغ نمیورزد و افتخار میکنم که بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی باشم و نور دانش و توانایی را در این دانشآموزان میهن اسلامی شعله ور نمایم.
با نام و یاد یگانه ایزد توانا از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام و از آنجایی که رشته مورد تدریسم نیز دینی وعربی است که خود اخلاق و تربیت سرلوحه کارش می باشد و از جهت دیگر دانش آموزان کلاس دوم سال تحصیلی ... را از این نظر ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله تقلب در کلاس، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . در بین این دانش آموزان دیده می شد، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم از جمله تهیه تعدادی عکس از وضع نامطلوب و مطلوب کلاس، گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر دانش آموزان در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، رفتن به اردو همراه با بچه ها در جهت رفع مشکل، تشکیل جلسه شورای اولیاء و مربیان این کلاس و کمک گرفتن از والدین این بچه ها. و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم و متأسفانه آن تغییر شگرف حاصل نشد اما تغییرات نسبی بدست آمد.
چکیده
در این تحقیق به بررسی و شناخت عوامل تاثیرگذار در انتخاب بسته های مسافرتی توسط مسافر می پردازیم. ابتدا با توجه به شناخت بازار موجود و شیوه فعالیت فعلی دفاتر خدمات مسافرتی و با توجه به شناخت رفتار مسافرین و گردشگران مدلی برای انتخاب بسته های مسافرتی تهیه می کنیم. سپس پرسشنامه ای تهیه شده و با توجه به نتایج بدست آمده، ضرایب وزنی بردارهای مقایسه ای را بدست می آوریم. همچنین با استفاده از روش ANP و انتخاب چند گزینه انتخاب اقدام به حل مدل می کنیم. لازم به ذکر است که ضرایب بردارهای مقایسه ای برای گزینه های انتخاب را با پرسشنامه ای جداگانه و با توجه به نظر افراد خبره به دست می آوریم. در نهایت نتایج به دست آمده از نرم افزار را با نتایج واقعی فروش برای یک دوره یکساله یکی از دفاتر خدمات مسافرتی مقایسه کرده و تشابهات و تفاوتهای موجود در نتایج را تحلیل مینماییم.
واژگان کلیدی: بسته های مسافرتی، بازاریابی و فرآیند تحلیل شبکه ای
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق
1-1مقدمه............................................................................................................................. 2
1-2هدف تحقیق................................................................................................................... 4
1-3ضرورت و اهمیت تحقیق................................................................................................ 4
1-4سوال تحقیق................................................................................................................... 4
1-5مفروضات...................................................................................................................... 5
1-6کلمات کلیدی و تعاریف مربوط...................................................................................... 5
1-7قلمرو موضوعی،مکانی و زمانی....................................................................................... 6
1-7-1 قلمرو زمانی.............................................................................................................. 6
1-7-2 قلمرو مکانی............................................................................................................. 7
1-7-3 قلمرو موضوعی......................................................................................................... 7
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1 تاریخچهی خدمات مسافرتی.......................................................................................... 9
2-2 تصمیم گیری چندمعیاره(MCDM)............................................................................... 10
2-2-1 مدل های جبرانی...................................................................................................... 10
2-2-1-1 AHP................................................................................................................. 11
2-2-1-2 Fuzzy AHP..................................................................................................... 11
2-2-1-3 ANP................................................................................................................. 11
2-2-1-4 SAW................................................................................................................ 12
2-2-1-5 LINMAP ........................................................................................................ 12
2-2-1-6 TOPSIS .......................................................................................................... 12
2-2-1-7 VIKOR............................................................................................................ 13
2-2-1-8 ELECTRE...................................................................................................... 13
2-2-1-9 PROMETHEE............................................................................................... 13
2-2-1-10 SMART........................................................................................................ 14
2-2-1-11 REGIME....................................................................................................... 14
2-2-1-12 SIR................................................................................................................. 14
2-2-1-13 EVAMIX...................................................................................................... 15
2-2-2 مدل های غیر جبرانی................................................................................................ 15
2-2-3 مدل هایی که در مرز جبرانی و غیرجبرانی قرار می گیرند........................................... 16
2-2-3-1 PERMUTATION......................................................................................... 16
2-2-3-2 QUALIFLEX................................................................................................ 16
2-3 مرور ادبیاتی و کارهای مرتبط در داخل و خارج............................................................ 16
فصل سوم: روش تحقیق
3-1 تعریف دقیق مسأله........................................................................................................ 19
3-2 فلوچارت اجرای کار و شرح آن.................................................................................... 19
3-2-1 تهیه مدل.................................................................................................................. 19
3-2-2 انتخاب گزینههای انتخاب......................................................................................... 22
3-3 شرح روش مورد استفاده برای اولویت بندی.................................................................. 23
3-3-1 پرسشنامه................................................................................................................. 24
3-3-2 نظرات افراد خبره..................................................................................................... 34
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه........................................................................................................................... 39
4-1-1 ساخت مدل و پیکربندی........................................................................................... 39
4-1-2 تشکیل ماتریسهای مقایسه زوجی و محاسبه بردارهای وزن........................................ 39
4-1-3 تشکیل سوپرماتریس................................................................................................. 40
4-1-4 محاسبه توزیع ماندار سوپرماتریس وزندار شده.......................................................... 40
4-1-5 نرمال کردن وزنهای به دست آمده............................................................................ 40
4-1-6 انتخاب گزینه برتر.................................................................................................... 41
4-2 شرح فرآیند انجام شده توسط نرمافزار........................................................................... 41
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات
5-1 مقدمه و خلاصه تحقیق................................................................................................. 49
5-2 نتیجه گیری.................................................................................................................. 50
5-3 محدودیتهای تحقیق................................................................................................... 53
5-4 پیشنهادات برای تحقیقات آتی....................................................................................... 54
پیوست
پرسشنامه............................................................................................................................. 56
منابع و مآخذ
منابع فارسی......................................................................................................................... 60
منابع لاتین........................................................................................................................... 61
فهرست جداول
جدول3-1.ضرایب وزندار عوامل موثر در انتخاب مقصد........................................................ 31
جدول 3-2.ضرایب وزندار عوامل موثر در انتخاب هتل......................................................... 32
جدول3-3.ضرایب وزندار عوامل موثر در انتخاب خدمات..................................................... 33
جدول3-4.ضرایب وزندار تاثیر مستقیم هرکدام از عوامل روی گزینه های انتخاب مقصد......... 34
جدول3-5.ضرایب وزندار تاثیر مستقیم هرکدام از عوامل روی گزینه های انتخاب هتل............ 35
جدول3-6.ضرایب وزندار تاثیر مستقیم هرکدام از عوامل روی گزینه های انتخاب خدمات....... 36
فهرست تصاویر و نمودارها
شکل3-1. مدل ارائه شده برای انتخاب بسته مسافرتی............................................................. 21
شکل3-2. مقایسه سنی افراد شرکت کننده در پرسشنامه......................................................... 24
شکل3-3. مقایسه جنسیتی افراد شرکت کننده در پرسشنامه.................................................... 25
شکل3-4. مقایسه وضعیت تاهل افراد شرکت کننده در پرسشنامه............................................ 26
شکل3-5. مقایسه وضعیت درآمدی افراد شرکت کننده در پرسشنامه....................................... 27
شکل3-6. مقایسه وضعیت تحصیلات افراد شرکت کننده در پرسشنامه.................................... 28
شکل3-7. وضعیت تجربه افراد شرکت کننده در پرسشنامه در استفاده از بستههای مسافرتی...... 29
شکل4-1.مدل انتخاب مقصد وارد شده در نرم افزار Super Decision............................................ 42
شکل4-2. نتیجه اولویت انتخاب مقصد توسط نرم افزار.......................................................... 43
شکل4-3.مدل انتخاب هتل وارد شده در نرم افزار Super Decision................................................ 44
شکل4-4. نتیجه اولویت انتخاب هتل توسط نرم افزار............................................................. 45
شکل4-5.مدل انتخاب نوع خدمات وارد شده در نرم افزار Super Decision............................... 46
شکل4-6. نتیجه اولویت انتخاب نوع خدمات توسط نرم افزار................................................. 47
شکل 5-1. مقایسه آمار فروش مربوط به سه گزینه مقصد....................................................... 51
شکل 5-2. مقایسه آمار فروش مربوط به سه گزینه نوع هت.................................................... 52